پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

با هدف کارآفرینی در کتابخانه‌ها؛

کارگاه‌های آموزشی شیرینی‌پزی و بافندگی در دو کتابخانه عمومی خوزستان برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی شیرینی‌پزی و بافندگی در دو کتابخانه عمومی خوزستان برگزار شد

در راستای حمایت از کسب و کار خانگی و با هدف کارآفرینی، کارگاه های آموزشی شیرینی پزی و بافندگی در ۲ کتابخانه عمومی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، در راستای حمایت از کسب و کار خانگی، کارگاه آموزشی شیرینی پزی در کتابخانه امام علی(ع) مشراگه و کارگاه بافندگی در کتابخانه عمومی شهدای بیدروبه شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در کارگاه آموزشی شیرینی پزی که با هدف کارآفرینی، اشتغال زایی و نوآوری در کتابخانه برگزار شد، مدینه حمید، از اعضای فعال کتابخانه امام علی(ع) به آموزش دو مدل پخت و تزیین کیک و شیرینی جهت راه اندازی کسب و کار خانگی پرداخت. در پایان این کارگاه نیز کیک و نان شیرین، تهیه و بین اعضا توزیع شد.

همچنین کارگاه بافندگی در کتابخانه عمومی شهدای بیدروبه شهرستان اندیمشک در مقاطع مقدماتی و پیشرفته ویژه دختران ۱۱ سال به بالا برگزار شد.

ماهرخ میری، مربی آموزش بافندگی از اعضای کتابخانه، بافت دو میل و قلاب بافی را در این کارگاه به اعضا آموزش داد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کارگاه ها از منظری برای اعضا لازم است، گفت: کتابخانه ها محلی برای گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان هستند و هدف از تشکیل این گونه کارگاه ها سامان دهی اوقات فراغت اعضا است.

گفتنی است، کارگاه آموزش بافندگی تا پایان مرداد ماه برپا خواهد بود.

کارگاه شیرینی پزی در رامشیر

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 7 =